با انگشت های کوچولو

ژوئیه 10, 2013

عکس دو دست لباس شماره صفر که نمی دونم خریده یا هدیه گرفته رو واسه ام ایمیل کرده، با تیتر «اولین لباسا» :دی همچین دلم قنچ رفت واسه اون نی نی که دلم میخواست جیغ بکشم. اشک جمع شد توی چشمهام. با وجود قدرت تخیل قوی، سعی می کنم توی موارد حساس، چهره متصور نشم، الان هم که این نی نی اومد توی ذهنم بدون چهره بود ولی کوچولو مچولو، با انگشت های قرمز کوچولوش.

newborn_baby_hand

به این فکر می کنم که یعنی میشه توی اون روزهای اول توی بیمارستان من هم کنارش باشم؟ دوربین رو بردارم و بشینم چشم به راه :دی اول باید ببرمش سرویس، هم فوکوس نگه نمی داره و هم یه غبارگیری لازم داره.

آخــــــــــی نی نی :دی

پاسخی بگذارید

